и получайте дополнителльную скидку и удобство при заказе семинаров. Уже зарегистрированы? -

Кадри та зарплата: актуальні новації 2021

7 июля в 10:00 Вебинар - Онлайн

1479 грн.

 

Губіна Ірина Анатоліївна

Губіна Ірина Анатоліївна – незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, сертифікований фахівець в галузі бухобліку та аудиту (DipIFR (rus) АССА (2005); САР (2009).

07 липня 2021 року. Початок о 10:00 до 14:00.

Програма вебінару

Електронізація трудових книжок: врахувати все!

  • За що відповідає роботодавець і як підготується до передачі оцифрованих даних до ПФУ
  • Як приймати на роботу нових працівників з 10.06.2021: що робити з трудовими книжками?
  • Як буде визначатися робота за основним місцем з 10.06.2021 р і які зміни потрібно внести в кадрову документацію, чи зміняться правила нарахування ЄСВ?
  • Повідомлення про прийом на роботу vs додаток Д5: основні правила складання, відповідальність, можливі помилки
  • Якщо Повідомлення не подали, а є інформація в Д5 і навпаки: що робити?

Лікарняні: електронізація документообігу та особливості підтвердження стажу

  • З якої дати приймаються електронні лікарняні, як це вплине на процес оформлення виплат
  • Чи треба вносити зміни до Порядків /Положень роботи комісії зі соціального страхування на підприємстві (уповноважених із соціального страхування
  • Підтвердження страхового стажу для пенсії та для лікарняних: в чому особливості та хто це повинен контролювати?
  • Стаж для конкретного страхового випадку (правило «6 із 12») и загальний страховий стаж – як його обліковувати та контролювати, хто це має робити
  • Зміна статусу фізособи – від ФОПа до найманого працівника: як рахувати стаж у зв’язку із карантинними послабленнями 2020-2021

Перевірки та відповідальність за порушення трудового законодавства

  • Інформаційний обмін ПФУ – ДФСУ - Держпраці. Маркери ризику, на які звертають увагу при аналізі звітності
  • Відповідальність за порушення трудового законодавства: фінансова і не тільки… Як мінімізувати ризики щодо нарахування штрафів
  • Коли чекати на позапланову перевірку? Які кадрові документи завжди мають бути в порядку

«Кадровий аудит» - мінімальні вимоги задля фінансової безпеки роботодавця

  • Мінімальний набір кадрових документів, які повинні бути у кожного роботодавця (підприємства /ФОПа)
  • Як бути при відсутності правил «спрощеного кадрового обліку». Що дотримуватися необхідно, а за що можна поплатитися «загальним штрафом»
  • На що звертати увагу, щоб мінімізувати штрафні ризики фінансовій відповідальності по ст.265 КЗпП.
  • «Сліди» кадрових проблем в первинної документації: від дорожніх листів і чеків РРО до кадрових документів. Що можна показувати перевіряючим, а чого робити категорично не можна.

Положення про оплату праці: як створити зручний документ для роботи

  • Засади формування Положення про зарплату -  головні правила побудови документу. Навіщо та як його складати
  • Види виплат, які мають бути регламентовані у Положенні для запобігання непорозумінь із трудовими контролерами
  • Зв’язок структури зарплати із правилами оподаткування ПДФО, ЄСВ та ВЗ, вплив на формування «зарплатних» витрат,
  • Оптимізація «зарплатних» нарахувань: як не переплачувати податки

Інші зміни, актуальні на дату вебінару

  

Вартість вебінару (Онлайн участь та відеозапис, відповіді на питання, матеріали в електронному вигляді) – 1479,00 грн. (без ПДВ)

 Для постійних клієнтів – 1379,00 грн. (без ПДВ)

   

Наші реквізити: ФО-П Тюшкевич О.М.

п/р UA413206490000026006052658214
у ПАТ КБ «Приватбанк» в м. Києві, МФО 320649, Код 2890916204.

Призначення платежу: за інформаційно-консультаційні послуги згідно рахунку №77 від "__"______ 2021 р.

 ФО-П Тюшкевич О.М. є платником єдиного податку на III групі за ставкою5%.

 Зареєструватись на вебінар можливо натиснути кнопку "Заказать семинар", або зв'язавшись з нами по телефонам

 (044)247-45-75 (багатоканальний)

 (096)785-70-72 (VIBER); (099)425-65-86;

 ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ І ВІДПОВІСТИ НА ВСІ ВАШІ ЗАПИТАННЯ

 info@proficon.com.ua   www.proficon.com.ua