и получайте дополнителльную скидку и удобство при заказе семинаров. Уже зарегистрированы? -

НЕПРИБУТКОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ. Облік та оподаткування. Зміни щодо обліку витрат та звітності за П(С)БО 25.

23 октября в 10:00 г. Киев, ул. Саксаганского, 6. В Конференц-зале Дома Кино («М» «Палац Спорту»)

_ грн.

Підготовка до річної фінансової та податкової  звітності, інвентаризація. Які операції необхідно завершити до кінця року. Первинні документи. Готівкові розрахунки. РРО.

Оплата праці в НПО. ЄСВ. ПДФО – проблемне допблаго, річний перерахунок.

Трудові перевірки. Впорядковуємо локальні та організаційні документи НПО.

 Працівник з інвалідністю – трудові гарантії,  норматив працевлаштування,  реєстрація та оновлення даних у Фонді, новий порядок перевірки від Держпраці.

Габрук Елена Геннадьевна

ГАБРУК ОЛЕНА ГЕНАДІЇВНА – Незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор численних публікацій на податкову тематику в профільних бухгалтерських ресурсах, досвід лекторської роботи у сфері податків - 22 року і роботи в офіційному податковому виданні - 19 років.

23 жовтня 2019 року. Початок о 10:00

Програма семінару

1. Зміни до ПКУ – 2019: що важливо для НПО?

2. Організація бухгалтерського обліку в НПО. Зміни щодо обліку витрат та норм П(С)БО 25;

3. Готуємось до складання фінансової звітності за 2019р. заздалегідь. Підготовка до річної інвентаризації активів та зобов’язань. Увага НПО – рахунок 39. Виявляємо «токсичні» для НПО ситуації.

4. Податкова звітність: коли Звіт НПО, а коли декларацію про прибуток? Як звітувати у разі включення/ виключення серед року із Реєстру НПО.

5. Трансформація показників фінзвітності у Звіт про доходи НПО.

6. Господарські операції НПО:

  • поворотна та безповоротна фінансова допомога; обліково – податкові ризики отримання НПО довгострокової поворотної фінансової допомоги;
  • членські внески;
  • благодійні внески та пожертви;  контроль за рухом готівки;
  • цільове фінансування;
  • доходи від продажу основних засобів;
  • пасивні доходи, курсові різниці;
  • адміністративні витрати;
  • витрати на статутну діяльність;

7. Первинні документи – в зоні особливої уваги в НПО. Фіскальні чеки – як підтвердження господарської операції.

8. Зміни в РРО, які важливо врахувати в роботі НПО (відояджнення, придбання ПММ, тощо)

9. Оплата праці в НПО:

  • «зарплатні» трудові гарантії від держави через роботодавця – градус «напруги» зростає! огляд нових роз’яснень від ДФС та Мінсоцполітики;
  • оплата працівників – іноземців; чи треба збільшувати оклад працівника-іноземця у разі зростання мінзарплати?
  • обчислення оплати праці – типові помилки, що знаходяться в полі зору перевіряючих;
  • «дистанційний» працівник – чи є ризики при оформленні;
  • відрядження чи роз’їзний характер роботи – що вигідніше обрати? плюси та небезпеки при оплаті праці;
  • робота за сумісництвом зовнішнім та внутрішнім – чи є ризики для роботодавця? суміщення посад;
  • договір цивільно–правового характеру – альтернатива трудовому чи чергова проблема – обираємо самі;
  • ЄСВ по зарплаті та інших виплатах;
  • ПДФО по виплатах працівникам; допблаго, підготовка до річного перерахунку;
  • благодійні допомоги; пожертви; оплата лікування та оздоровлення; оплата навчання; ідентифікація доходів працівників та інших осіб з метою оподаткування; проблемний фуршет та «шведський» стіл - позиція податківців та судова практика, як знайти золоту середину в цьому питанні;

10. Відрядження по Україні та за кордон:

  • кого можемо відряджати? до нас їде «контролюючий» нерезидент – що оплачуємо?
  • чи видавати  аванс на відрядження: думки податківців та Держпраці різняться;
  • аванс готівкою чи на картку? на яку картку – корпоративну чи особисту? керівник розрахувався корпоративною карткою за особисту покупку: оцінюємо ризики по кожній ситуації, шукаємо розумний вихід;
  • «проїзні» нюанси, (авіаквитки, авто та жд квитки, електронний білет +/- посадковий талон); використання орендованого транспорту; у відрядження на авто працівника; дата в квитках не збігається з датою відрядження – чи завжди це критично?
  • проживання, харчування, культурна програма, ділові подарунки, обслуговування авто;
  • особливості оплати відрядження, коли день прибуття чи вибуття співпадає з вихідним; хвороба у відрядженні; «оглядово–екскурсійна» затримка у відрядженні – що з відшкодуванням?
  • валютні обмеження  - 2019 на готівкові розрахунки у закордонних відрядженнях;

11. Каса та РРО:

  • нюанси оприбуткування готівки після 15.02.2019р.;
  • звичайна та  «валютна» каси: основні вимоги до оформлення документації, розповсюджені помилки;
  • ризик - орієнтована модель нагляду за операціями з готівкою, в т.ч. перерахуванням на картки особисті та корпоративні – які операції першочергово потраплять  в поле зору?
  • нові правила отримання готівки (з 03.06.2019р.); які документи вимагають банки при одержанні готівки на: господарські потреби; надання фінансової, благодійної, матеріальної допомоги; виплату заробітної плати та соціальних виплат; сільськогосподарські та інші закупівлі; страхові виплати тощо.
  • які операції обходять новації?

12. Новий порядок контролю за дотриманням законодавства про працю – подібне чи відмінне від постанови № 295?

13. Інспекційні відвідування та невиїзні інспектування на новий лад:

  • хто може нас перевіряти?
  • нові підстави для проведення інспекційних відвідувань - звідки очікувати удар?
  • обмін інформацією – хто, коли і кому про нас інформує? «цікаві» джерела інформації;
  • скарга працівника – підстава для перевірки стара, а порядок подачі новий – важливе для роботодавця;
  • початок перевірки -  чи має бути повідомлення, направлення? контролера не пустили на перевірку – чим ризикує роботодавець? чи можна не допустити перевіряючого без наслідків?
  • акт перевірки: зміст, узгодження,  заперечення, підписання чи відмова від підписання; заходи впливу по – новому!

14. Як нині виявлять неоформлені чи «приховані» трудові відносини?  Перевірочна  та судова практика.

15. Перевірки з питань працевлаштування осіб з інвалідністю на новий лад (з 19.06.2019р.)

  • аналіз змін постанови КМУ № 466 – головні новини для роботодавців щодо працевлаштування осіб з інвалідністю та виконання квоти 4% та реєстрації у Фонді;
  • хто має виконувати норматив? коли особа з інвалідністю буде зараховуватися до квоти повністю, а коли «пропорційно»?
  • які документи готувати до перевірки: повний перелік – чи є він вичерпним!
  • перевірки планові та позапланові – нові критерії!
  • коли можна не допустити до перевірки? приписи перевіряючих

 

Відвідавши наш семінар, Ви отримаєте: Нормативні документи з семінару, ручку, зошит, консультації кваліфікованого фахівця; кількість учасників обмежена; можливість спілкування з колегами-бухгалтерами; Затишний зал; у перерві – обід в ресторані. Відповіді на ваші запитання (заздалегідь надіслані по e-mail:  info@proficon.com.ua).

Вартість участі одного слухача – ____ грн. (без ПДВ)

Наші реквізити: ФО-П Тюшкевич О.М.

п/р 26006052658214 (UA413206490000026006052658214)
 у ПАТ КБ «Приватбанк» в м. Києві, МФО 320649, Код 2890916204.

Призначення платежу: за інформаційно-консультаційні послуги згідно рахунку №77 від "__"_______ 2019 р.

ФО-П Тюшкевич О.М. є платником єдиного податку на III групі за ставкою5%.

Семінар буде проходити за адресою:

м. Київ, вул. Саксаганського 6 «Будинок Кіно» («М»"Палац Спорту")

 (044)247-45-75 (багатоканальний)

(096)785-70-72 (Київстар); (099)425-65-86 (MTC)

ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ І ВІДПОВІСТИ НА ВСІ ВАШІ ЗАПИТАННЯ

info@proficon.com.ua   www.proficon.com.ua