и получайте дополнителльную скидку и удобство при заказе семинаров. Уже зарегистрированы? -

Основні засоби в обліку: від покупки (виготовлення) до продажу (ліквідації, іншого вибуття) з урахуванням змін 2021 року

26 апреля в 10:00 Вебинар - Онлайн

1378 грн.
Милон-Козлова Марина Євгенівна

Милон-Козлова Марина Євгенівна – експерт-консультант з питань оподаткування, має практичний досвід проведення аудиторських перевірок. Читає семінари з питань оподаткування з 2000 року. Сертифікати АССА Діп, ІСФМ.

26 квітня 2021 року. Тривалість з 10:00 до 14:00.

 

ОЗ - «добрі і вірні друзі» кожного підприємства. Вони і в виробництві підсоблять, і при збуті допоможуть, і для адміндіяльності будуть корисні. Загалом, без них ніяк. Але бухгалтерський і податковий облік ОЗ передбачає чимало нюансів. Давайте ж з ними розбиратися!

Програма вебінару 

1. ВИЗНАННЯ (ПОСТАНОВКА НА ОБЛІК) ОЗ. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ:
  • які первинні документи необхідно скласти для підтвердження статусу об'єкта як основного засобу або малоцінки;
  • первинні документи, необхідні для податкової амортизації (накази, акти введення в експлуатацію);
  • об'єкти дешеві і дорогі, довгострокового і короткострокового використання.
  • поділ цілого об'єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися;
  • встановлена ліквідаційна вартість дорівнює нулю: наскільки це коректно і / або штрафонебезпечно;
  • що таке невиробничі засоби. Критерії віднесення об'єктів до невиробничих. Наскільки коректно використання таких критеріїв, як «прибутковість» або «без цього можна обійтися»;
  • які документи допоможуть обґрунтувати «виробничість» об'єктів;

2. ПРИДБАННЯ (ОТРИМАННЯ) ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ:

  • за грошові кошти, в тому числі у нерезидента. Вплив «валютних» правил на вартість об'єкта. Коригування оподатковуваного прибутку в разі придбання основних засобів у нерезидента, зареєстрованого в країні з низькою податковою юрисдикцією
  • в якості внеску до статутного фонду
  • на безоплатній основі
  • придбання ОЗ за договором фінансового лізингу
  • придбання ОЗ за рахунок кредиту, хто і як повинен капіталізувати витрати на позики, самостійне виготовлення ОЗ
  • витрати на демонтаж, перевезення та монтаж обладнання в зв'язку з переїздом офісу (виробництва) в інше приміщення.
  • оприбуткування основних засобів, виявлених в результаті інвентаризації

3. ОБЛІК ВИТРАТ, ПОВ'ЯЗАНИХ З ПРИДБАННЯМ (БУДІВНИЦТВОМ, ВИГОТОВЛЕННЯМ), В ТОМУ ЧИСЛІ:

  • витрати на демонтаж старого об'єкта для будівництва нового;
  • капіталізація відсотків та інших фінансових витрат: хто і як повинен це робити
4. АМОРТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ
  • вибір методу нарахування амортизації
  • прискорена податкова амортизація, хто і за яких умов може її застосовувати
  • в податковому обліку дозволили виробничий метод амортизації
  • перегляд методу нарахування амортизації. Коли це можливо, і які з цього випливають податкові наслідки
  • призупинення амортизації: в разі  сезонного використання об'єктів основних засобів, в разі проведення ремонтів, реконструкції, модернізації;
  • амортизація ОЗ, отриманих безкоштовно
  • встановлення ліквідаційної вартості: чи можна цього уникнути?
  • можливість зміни терміну корисної експлуатації ОЗ
  • коригування на суму амортизації, приклад відображення в декларації з прибутку
  • амортизація невиробничих ОЗ - чи можна амортизувати в податковому обліку кондиціонер, кавоварку, обігрівач, електрочайник, телевізор, холодильник, мікрохвильову піч, кулер і т.д.
5. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТИ, ПОЛІПШЕННЯ ОЗ:
  • класифікація ремонтних витрат (поділ на витрати періоду і капіталізовані витрати). Хто здійснює таку класифікацію і як її підтвердити документально
  • облік матеріалів і запасних частин, отриманих під час проведення ремонту. Чи визнавати дохід від «безкоштовно отриманих» запчастин?
  • відображення в складі ремонтних витрат заробітної плати працівників та інших витрат
  • ремонти і поліпшення повністю з амортизованих ОЗ
  • заміна шин і акумуляторів на автомобільному транспорті, момент визнання витрат по шинам і акумуляторів (при установці на авто, при повному вибутті)
  • відображення ремонтних витрат безоплатно отриманих основних засобів.

6. ПЕРЕОЦІНКА ОЗ В БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ТА ПОДАТКОВОМУ ОБЛІКУ:

  • підстави для проведення бухгалтерської переоцінки. Процедура її проведення.
  • як бухгалтерська дооцінка враховується при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток

7. ВИБУТТЯ ОЗ ВНАСЛІДОК ПРОДАЖУ (В ТОМУ ЧИСЛІ БЕЗКОШТОВНОЇ ПЕРЕДАЧІ АБО ВНЕСЕННЯ В СТАТУТНИЙ ФОНД)

  • коригування і податкові різниці, які визначаються при продажі основних засобів
  • як визначити базу оподаткування ПДВ при різних операціях з вибуття основних засобів. Донарахування податкових зобов'язань при продажу об'єктів. Вплив оціночної вартості на податковий облік ПДВ
  • потрібно робити оцінку ОЗ для подальшого продажу
  • приклад відображення продажу ОЗ в бухгалтерському та податковому обліку

8. ЛІКВІДАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ:

  • відображення в обліку прибутку вартості ліквідованого об'єкта. Як врахувати ліквідаційну вартість, якщо вона не дорівнює нулю
  • чи потрібно нараховувати податкові зобов'язання з ПДВ. Як правильно оформити документи, щоб мати можливість для ненарахування ПДВ
  • облік запасів, отриманих від ліквідації

9. ОРЕНДНІ ОПЕРАЦІЇ

  • отримання об'єкта оренди, орендні платежі
  • ремонт орендованого приміщення
  • повернення поліпшеного орендованого майна
  • гарантійний платіж по оренді і ПДВ
  • відшкодування орендодавцеві суми податків
  • оренда автомобіля у свого працівника
  • як виплачується працівникові компенсація за використання його автомобіля?

10. ОПЕРАЦІЇ З НЕМАТЕРІАЛЬНИМИ АКТИВАМИ - ВАЖЛИВІ НЮАНСИ

  • критерії визнання нематеріальних активів за нормами ПКУ. Мінімальний строк корисного використання, встановлений ПКУ
  • відображення в податковому і бухгалтерському обліку операцій з придбання, продажу, ліквідації нематеріальних активів

11. ОЗ, ФОРМА 20-ОПП, БЛОКИРОВКИ ПН: ВАЖЛИВІ ФАКТИ!

  • хто подає ф. 20-ОПП
  • коли подавати ф. 20-ОПП
  • терміни подачі ф. 20-ОПП
  • нюанси заповнення ф. № 20-ОПП
  • відповідальність за неподання

  

Вартість вебінару(Онлайн участь, відеозапис вебінару, відповіді на питання, матеріали в електронному вигляді) –1378,00 грн. (без ПДВ)

Для постійних клиєнтів – 1278грн. (без ПДВ)

 

Наші реквізити: ФО-П Тюшкевич О.М.

п/р UA413206490000026006052658214
у ПАТ КБ «Приватбанк» в м. Києві, МФО 320649, Код 2890916204.

Призначення платежу: за інформаційно-консультаційні послуги згідно рахунку №77 від "__"______ 2021 р.

ФО-П Тюшкевич О.М. є платником єдиного податку на III групі за ставкою 5%.

Зареєструватись на вебінар можливо натиснути кнопку "Заказать семинар", або зв'язавшись з нами по телефонам

(044)247-45-75 (багатоканальний)

(096)785-70-72 (VIBER); (099)425-65-86;

ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ І ВІДПОВІСТИ НА ВСІ ВАШІ ЗАПИТАННЯ

info@proficon.com.ua   www.proficon.com.ua