и получайте дополнителльную скидку и удобство при заказе семинаров. Уже зарегистрированы? -

РРО та ПРРО – 2021 ВСЕ про інтернет- торгівлю

26 февраля в 10:00 Вебинар - Онлайн

1152 грн.
Габрук Олена Генадіївна

ГАБРУК ОЛЕНА ГЕНАДІЇВНА – Незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор численних публікацій на податкову тематику в профільних бухгалтерських ресурсах, досвід лекторської роботи у сфері податків - 22 року і роботи в офіційному податковому виданні - 19 років.

 

26 лютого 2021 року. Тривалість з 10:00 до 13:00.

Програма вебінару. 

РРО/ПРРО

  1. Розрахункова операція. Як визначити місце здійснення розрахунків по окремих видах діяльності?  Місце розрахунків та передачі товарів і надання послуг на визначення розрахункової операції.
  2. Кому потрібен РРО/ПРРО в 2021 році
  3. Хто може працювати без РРО, але з РК, без РРО та РК? Де шукати «прихисток» ФОП та підприємствам?
  4. Оновлення ст.9 Закону про РРО! Розрахунки за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів!
  5. Продукція власного виробництва – що до неї відноситься та хто зможе скористатися пільговою преференцією з РРО?
  6. Безготівкові операції: в яких випадках РРО обов'язковий?
  7. Реєстрація/перереєстрація/зняття з реєстрації РРО/ПРРО.
  8. Практичні питання використання РРО/ПРРО. Правила роботи з РРО та Програмним РРО під час виходу з ладу, відключення електроенергії, роз'єднання з Інтернет.
  9. Програмування РРО. Фіскальні чеки.
  10. КОРО, РК. Чи потрібна КОРО та як відмовитись від існуючої КОРО? Зберігання Z- звіту.
  11. Відповідальність за порушення в сфері РРО. Перевірки та штрафи.

Інтернет – торгівля

  1. Загальні аспекти. Нормативне забезпечення. Чи є обмеження на електронною комерцією?
  2. Які КВЕД обирати для інтернет – торгівлі.
  3. Чим заборонено торгувати через Інтернет.
  4. Персональні дані в інтернет-комерції.
  5. Договір оферти.
  6. Сайт інтернет - магазину: витрати на створення (НМА чи витрати періоду);  витрати на домен та хостинг; витрати на обслуговування сайту. Яку інформацію  розміщуємо на сайті?
  7. Права на сайт належать фізичній особі – як оформити договір? Сайт – матриця, або як користатися одним сайтом декілька продавцям?
  8. Організація інтернет – торгівлі через посередника, обліково – податкові нюанси.
  9. Дропшиппинг – «зручні» постачальники для інтернет-торгівлі (доставка безпосередньо від постачальника покупцю).
  10.  Інтернет-торгівля товарами та послугами: спільне та відмінне. Відмінності Інтернет-магазину від торгівлі на замовлення. Робота через служби доставки.
  11. Вибір організаційної форми Інтернет-магазину:  ФОП або юридична особа? Ризик та наслідки Інтернет-торгівлі без оформлення підприємницької діяльності.
  12. Вибір системи оподаткування для Інтернет-магазину: плюси та мінуси роботи на загальній та спрощеній системі; яка група єдиного податку оптимальна? Обмеження щодо видів діяльності на спрощеній системі оподаткування. Чи реєструватися платником ПДВ?
  13. Облік товарних запасів.  Підтвердження придбання товарів, первинні документи у ФОП а юридичної особи незалежно від обраної системи оподаткування.
  14. Документальне оформлення продажу товарів інтернет- торгівлі  з урахуванням законодавства про захист прав споживачів.  Доставка товарів власними кур'єрами,  сторонньою кур'єрською службою. Документальний супровід на всіх етапах.
  15. Договірні відносини з резидентами та нерезидентами України - ризиковість операцій. Обмеження щодо ввозу товарів та переводу валютних цінностей , в т.ч. відкриття рахунків за межами України та їх використання. Валютний нагляд.
  16. Особливості документального оформлення замовлень, доставки, повернення товарів. Вимоги Закону про захист прав споживачів, правил торгівлі. Зразки документів. Види розрахункових документів. Відповідальність за порушення правил торгівлі.
  17. Інтернет-магазин і РРО. Вимоги закону про електронну комерцію та Закону про РРО.
  18. Коли застосовувати РРО: практичні ситуації.
  • Оплата здійснюється в магазині, офісі, на складі продавця.
  • Оплата після доставки товарів кур'єром торговця.
  • Оплата товарів після доставки сторонньою кур'єрською службою або на пошті.
  • Товар оплачено через ПТКС.
  • Оплата за допомогою платіжних сервісів LiqPay, WAYFORPAY та ін. Оплата через платіжних посередників (Portmone та інші).
  • Оплата через Інтернет за допомогою інтернет-банкінгу.
  • Оплата товару через Інтернет електронними грошима.
  • Оплата товару (послуги), наданого дистанційно в електронній формі (наприклад: електронні книги, комп'ютерні програми та інформаційні послуги).

 

Вартість вебінару (Онлайн участь та відеозапис, відповіді на питання, матеріали в електроному вигляді) – 1152,00 грн. (без ПДВ)

Для постійних клієнтів – 1052 грн. (без НДС)

 

Наші реквізити: ФО-П Тюшкевич О.М.

п/р UA413206490000026006052658214
у ПАТ КБ «Приватбанк» в м. Києві, МФО 320649, Код 2890916204.

Призначення платежу: за інформаційно-консультаційні послуги згідно рахунку №77 від "__"______ 2021 р.

ФО-П Тюшкевич О.М. є платником єдиного податку на III групі за ставкою5%.

Зареєструватись на вебінар можливо натиснути кнопку "Заказать семинар", або зв'язавшись з нами по телефонам

(044)247-45-75 (багатоканальний)

(096)785-70-72 (VIBER); (099)425-65-86;

ЗАВЖДИ РАДІ ВАМ ДОПОМОГТИ І ВІДПОВІСТИ НА ВСІ ВАШІ ЗАПИТАННЯ

info@proficon.com.ua   www.proficon.com.ua